BLACK SEASON

21:47

Antes de vos mostrar as últimas fotografias de África, quero vos mostrar uma das últimas sessões que fotografei!
Mais uma vez, fui fotografar a Inês do blog in(ê)spiration, procurávamos um sítio diferente para fotografar. Foi então que a Inês me sugriu um sítio que não conhecia mas que foi, sem dúvida, amor à primeira vista!
Fica aqui o resultado desta sessão!
Espero que gostem!


Para mais informações sobre sessões e os seus respectivos preços enviem uma mensagem para a minha página de facebook ou um email para theclickblogbyrp@gmail.com .


I will take a break before the last post about Africa.
So I wil show you a photoshot that I recently photographed!
One more time, I photographed Inês from the blog in(ê)spiration. We wanted a different place to shoot. So Inês sugggested me an amazing place and I have to confess that this place was love at first sight!
I hope you enjoy!


For more information about photoshoots and their respective prices send me a message to my facebook page or an email to theclickblogbyrp@gmail.com .















You Might Also Like

0 comentários